hoe stel je de l210 samsung camera scherp?

Ik heb dus een nieuwe camera gekocht namelijk de samsung l210 , ik ben er erg tevreden mee alleen ik kam de camera niet scherpstellen het is heel erg vaag iemand helpen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (2)

Ik hoop dat het niet aan de camera ligt maar hier misschien wat oplossingen:
Zorg dat hij in de auto-stand staat, dus niet macro of bewegingsfotografie,
Druk niet meteen de ontspanknop (afdruk) helemaal in. Druk hem zachtjes in en dan als het goed is word het raster op het beeldscherm groen en hoor je een piepje. Dan heeft hij scherp gesteld. Andersom blijft hij rood.
Indien raster groen of piepje, dan afdrukknop verder indrukken. En als het goed is, dan moet hij scherp zijn.

Wat ook kan:
Het zal wel niet waar zijn maar je weet nooit, heb je de beschermplakfolie wel van het scherm gehaald?? :-) :-)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
je moet dan even wachten dan doet hij dat automatisch