Kan ik de LSC Camera van action zonder wifi gebruiken?

Voor een project met weinig budget wil ik gebruik maken van de LSC beveiligingscamera van Action. Echter is er op locatie geen WiFi beschikbaar. Zijn er alternatieven om toch beeld te krijgen? Er is wel een stroomvoorziening
Uiteraard mag een alternatief product ook. Als het maar echt binnen het low budget past. (Een camera van Action is ongeveer €25, het totaalbudget ligt rond de 100 a 150 euro)

8 maanden geleden
in: Camera's
1.4K
Vortexxx
8 maanden geleden
Je hebt toch wel ergens een oude wifi router liggen?

Antwoorden (1)

Je kunt de ion dashcam nemen, die bouwt wifi op wat je kunt verbinden met je telefoon. Haarscherp beeld voor nog geen €13,-
How low can you go
8 maanden geleden