Wat is de makkelijkste manier om het basisvolume van je iPhone/iPod touch te veranderen?

Beetje moeilijk uit te leggen, maar ik bedoel dus bijvoorbeeld dat er meer of minder geluid uitkomt als hij op één blokje staat dan dat er nu uitkomt als hij op één blokje staat.

Uiteindelijk doel is dus om er een harder (geen zorgen) maar vooral een zachter geluid uit te krijgen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (2)

Het makkelijkste is om een geluidslimiet in te stellen (instellingen > muziek > volumebegrenzing).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En anders een jailbreak, in Cydia heb je verschillende tweaks hiervoor:

http://www.youtube.com/results?search_query=cydia+volume+boost&oq=cydia+vo&aq=0&aqi=g4&aql=&gs_sm=3&gs_upl=692320l697627l0l699455l22l22l7l2l2l0l115l719l11.2l13l0