Welke versterker is goed geschikt voor mijn nieuwe Caliber BC210 BP 1000Watt Subwoofer?

Hoi,
Ik heb een nieuwe subwoofer gekocht 2 weken geleden en heb nu een goede versterker nodig die wel goed geschikt is voor die subwoofer. Ik wil hem thuis gebruiken. De subwoofer heeft aansluitingen als luidsprekers.

Graag uw advies.

Bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je zou de Ampire-MB-10001-monoblock kunnen gebruiken.
Bedenk voor je verder investeert, eerst eens goed wat je echt wil, want een Subwoofer van 1000 watt voor thuis, is op z'n minst een bedenkelijke keuze.