ik heb nieuw werk, en krijg pas in juni mijn eerste salaris, ik heb op het moment geen geld, maar wel rekeningen liggen, wat kan ik doen?

Ik kan NIET lenen bij vrienden, aangezien zij of nog student zijn of zelf net werk hebben en dus geen geld en wil mijn ouders niet tot last zijn, hebben ook zo hun uitgaven etc.

Weet jij het antwoord?

/2500

Wat je het beste kunt doen is de bedrijven/mensen die je geld schuldig bent opbellen en gewoon vertellen dat je pas aan het eind van de maand salaris krijgt. Jij bent zeker niet de eerste waar dit mee gebeurt en als het goed is zijn ze zeker bereidwillig om met je mee te denken. Toegevoegd na 7 minuten: Wat je zelf kunt voorstellen is om aan het eind van de maand een gedeelte te betalen en dan zullen zij wel met een betalingsregeling komen. Als de gesprekken met die bedrijven/mensen vastlopen, is een andere mogelijkheid een lening aan te vragen bij een bank, alleen let op hoeveel en hoelang en wat het kost ! Ik raad je aan om geen lening te nemen, tenzij je niet anders kunt !

Misschien is je werkgever bereid om een voorschot op je salaris te geven. Je kunt dat altijd vragen.

Informeer uw schuldeisers en stel een voor u haalbare financiele planning van voldoening voor. Men zal u zeker tegemoet komen. Verstoppertje spelen is het minst raadzame wat u kan doen.

Gebruik uw spaargeld om uw probleem op te lossen. U gaf zelf aan dat u dat heeft. Maandelijkse lasten gaan voor luxe lasten.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100