Heb ik wat aan deze resolutie op een videobril?

Ik heb een videobril gezien op internet. Het lijkt me wel grappig maar mijn vraag is; Heb je er wat aan?

De ondersteunde resolutie van de bril is 432*240. Is dit voldoende om een film op te kijken of een PS3 op aan te sluiten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat is wel een hele lage resolutie; een full HD signaal zoals de PS3 kan genereren is 1920x1080. Dat is 20x zoveel pixels als in de videobril! Dus ik denk dat je er weinig aan zult hebben.
gvrox
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar de schermpjes in die bril zijn natuurlijk een stuk kleiner dan een tv, maakt dat geen verschil?
gvrox
11 jaar geleden
Dat maakt niks uit, want ook al zijn de schermpjes kleiner, ze zitten erg dicht bij je oog zodat de pixels toch weer groot lijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het hoeft natuurlijk niet meteen Full HD te zijn. DVD-kwaliteit is ook goed genoeg (al is de resolutie van de bril dan nog steeds een stuk lager).