mag je de politie waarschuwen bij spookbellers?

wij hebben last van spookbellers maar ze beginnen nu al dat ze van:
kpn zijn
beveiliging centrale midden Gelderland
politie midden noord
dat ze een snackbar zijn
dat u een prijs heeft gewonnen
van kwf kanker bestrijding
en hier zijn verder nog wat links als bewijs dat ze bellen

link1
http://www.freebits.nl/view.php?filename=640bewijs_2.jpg
link2
http://www.freebits.nl/images/597bewijs_3.jpg

maar is dit verder ook genoeg bewijs

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/overlast-van-spookbellers/ jou vraag staat ook hier..of ben jij dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik de foto bekijk is het dezelfde

Antwoorden (2)

je kan beter je telefoon provider vragen of zij de binnenkomende gesprekken kunnen nagaan, en als blijkt dat het om een en dezelfde persoon gaat kan je aangifte doen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het gaat wel steeds om het zelfde groepje is op de achtergrond te horen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan ook het nummer toch blokkeren..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en anders opnemen en kei hard schreeuwen of op een fluitje hard blazen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wij kunnen op onze rot telefoon dus geen n.r blokkeren
wij hebben ook al geprobeerd om net z'n stem van automatisch antwoord wat je bijvoorbeeld bij kpn hoort maar dat werkt niet
maar ik zal wel eens een hogetoon op zetten of met een fluitje proberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/overlast-van-spookbellers/
jou vraag zeker!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja had het al een keer eerder gevraagt:P
omdat ik soms iets snel opgelost wil hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die is ook van vandaag!
Bel eerst eens voor informatie met je telefoonprovider en vraag of zij wat kunnen doen of vraag om informatie. Je kent het nummer begrijp ik? Misschien valt er iets te blokkeren?

Als het een grapjas is heb ik nog een tip: zorg dat je een goed scheidsrechtersfluitje bij de hand hebt en fluit ontzettend hard in de telefoon als zij het zijn. Dat leert ze wel af (na een paar keer).

Als niets helpt: bel dan eens de politie in je buurt en vraag wat er nog mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
punt 2 ik weet het n.r niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Opnemen en hoorn er naast leggen.
zijn hun kosten :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet als dat er niet op zit maar er moet op een of andere manier zijn om het toch te kunnen blokkeren
ik heb zo wel eens op helpmij.nl gelezen dat er een programma voor is maar weet niet hoe die heet want daarmee kun je ook een keuze menu en dat zooi er bij zetten en nummer blokkeren
maar als dat een optie is weet ik ook niet om daar mee te beginnen