ik heb problemen met mijn printer canon mp550 de kleur cyan(cyaan) pakt hij niet en in de display staat dat de kleur cyan niet herkend word?

aan en uit werkt niet, vervangen voor een andere cyaan kleur werkt ook niet, de handleiding is kwijt en ik weet dat ik dit beter aan canon zelf kan vragen maar die hebben een ingewikkeld online formulier waarbij je allerlei gegevens moet invullen en die van de mp550 zie ik er niet tussen staan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Ik heb precies hetzelfde gehad. Wel het merk Canon, maar het "model" ervan weet ik niet precies meer, volgensmij wel de zelfde. Maar inderdaad herkende hij in loop van tijd de kleur inkt niet meer, en een paar weken later ook de zwarte niet meer.. Van alles geprobeerd, maar niks hielp. Ja, af en toe, wat maar ongeveer twee keer was wou die iets printen. Uiteindelijk maar een nieuwe printer aangeschaft, de 3e die ik van het merk Canon nam.. De eerste 2 waren dus kapot gegaan.. Maargoed, deze bevalt me prima. Overgins weet ik dus niet hoe je dit kan oplossen..Ui
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry voor type fouten. Verstuurd vanaf Samsung mobile.
Heb je misschien cartridges gebruikt van een 'huismerk' in plaats van de originele Canon-cartridges? Veel producenten stellen hun printers zó af dat ze, bij gebruik van andere cartridges, niet (goed) meer functioneren. Je kunt ze zelfs niet meer aan de praat krijgen als je daarna de originele merkinkt weer gaat gebruiken. Een bekend probleem, waarover heel wat discussies op internet staan.

Hier vind je in elk geval de handleiding:
http://www.gebruikershandleiding.com/Canon-MP-550-series/handleiding-5-462384.html
Pieter2011