kan je bij de Samsung Galaxy Tab 10.1 met 3g verzie geheugen kaatjes plaatsen ?

Toegevoegd na 2 minuten:
het geheugen uit breiden zeg maar

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb zelf die tab als test gehad maar je kon daar niet je geheugen nog uitbreiden met een mini sd kaartje als je kijkt bij de bron die ik heb geplaatst en dan specificaties dan staat het er ook niet bij want als het kan hoort dat wel te zijn dus dit is niet mogelijk