ik heb een ipod touch 4g ik heb gejailbreakt maar ik wil hem graag unjailbreaken hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Sluit hem aan aan je pc/laptop en herstel hem met itunes (maak eerst een backup) zo behoud je al je liedjes/apps ect.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waarmee heb je hem gejailbreakt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb zelf ook 4g en daarmee kan dat ook gewoon
(ik heb dat met redsn0w gedaan)
Mijn ipod was ook gecrasht tot dat ik opeens dacht misschien kan ik hem wel restten ... En ja hoor dat lukte
Dus ik zou het risio nemen of wachten op de volgende update van apple dan gaat de jailbreak er ook van af
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sluit je apparaat Aan op je computer of laptop, als hij maar iTunes heeft.

Doe dan het volgende,
( hij doet meestal zelf synchroniseren op het begin en reserve kopie maken maar zo niet doe et volgende)

Ga naar het kopje waar je apparaat in staat druk daar op,
druk met je rechter muisknop op apparaat->
Druk op; maak reserve kopie->
Wacht totdat klaar is, ->
Druk nu op herstel, dan krijg je nog zo een waarschuwing en dan druk je op dat je zeker akkoord gaat, en dan wacht je weer en dan is je apparaat weer helemaal de oude, en dan hoort hij je reserve kopie weer terug te zetten dan heb je all je apps en muziek etc. Weer terug ( die niet gejailbreakt zijn ) de gejailbreakte apps etc gaan automatisch weg...