Hoe buiten slijptol gebruiken?

Ik heb mijn slijptol buiten nodig, maar er is dan geen elektriciteitsbron. Bestaat er zoiets als een grote accu waar je elektrische apparaten aan kunt sluiten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Een omvormer die van de 12 volt in je auto 230 volt maakt, wel de motor laten draaien, anders is je accu zo leeg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ het kan, maar met een grotere slijptol heb je al snel een hele dure omvormer nodig die eigenlijk ook nog eens een extra accu nodig heeft. (zelfs met de motor draaiend)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Slim idee

Andere antwoorden (3)

je kunt een aggregraat huren
11 jaar geleden
je zou ook een verlengsnoer kunnen gebruiken? die laat je gewoon vanuit je huis naar je slijptol lopen.
als je niet thuis bent en gewoon ergens onderweg zijn er vast wel huizen in de buurt waar je je verlengsnoer in kan pluggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ook een slijptol huren of kopen, op accu!