Hoe kan je de Samsung Galaxy s update zodat ie niet meer vast loopt en weer snel is?

Mijn Samsung Galaxy S werkte altijd goed maar sinds kort loopt ie steeds vast, er staan niet erg veel apps op en ik heb er ook al een aantal verwijderd. Ik denk dat ie geupdate moet worden maar het lukt mij niet. Wie kan mij uitleggen hoe ik dit kan doen? En of het mogelijk is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als belt met de service van Samsung dan krijg je een code om je mobiel opnieuw te updaten. Ik heb het ook gehad met mijn mobiel