Wat is het meest gebruikte knopje op een MP3/4 speler, walkman, discman?

Wat doen de meeste mensen. Doorspoelen, terugspoelen, een stukje in het liedje doorspoelen of terugspoelen. Welke knop op het apparaat (walkman, discman mp3/4 speler enz, enz) is het meest gebruikt. Is dit wel eens onderzocht? Zelf gebruik ik de rewind knop het meest.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

een trivia vraagje.
Dat is bij die apparaten verschillend. Beginnen met de oudste, walkman: gezien de duur van een bandje (enkelzijdig) waarschijnlijk de eject knop.
dan, discman: gezien de duur van een cd, weer de eject knop.
vervolgens, mp3/mp4 speler: waarschijnlijk volgende nummer en vorige nummer.
Dit is een inschatting, ik heb hier geen onderzoeken of wat dan ook voor geraadpleegd.