Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik wil graag een nieuwe laptop kopen en mijn limiet is 600 euro en hij moet goed zijn in games ideeè?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
553

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

beter voor minder geld ga je niet tegenkomen:

http://aldi.medion.com/md97888/nl/?refPage=medionbanner

hier speel je de meeste games op hoge resolutie mee af.
prima laptop!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb de website bekeken en ik vindt het een top laptop zonder jouw het ik er nooit achter gekomen een echte aanrader

Andere antwoorden (3)

Voor 600 euro kun je geen geschikte laptop kopen voor het spelen van spellen. Althans, niet als je er echt hoogwaardige spellen op wilt spelen met een mooie beeldkwaliteit. Daar moet je echt meer geld voor uittrekken. Je moet een goede grafische kaart hebben en een hoogwaardige processor. Ik zou dus nog even doorsparen of accepteren dat je spellen niet op de beste / mooiste kwaliteit kan spelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een MacBook pro met videoplaat is hier erg geschikt voor. Ik zou ook idd even doorsparen. Zeker de moeite waard.

Toegevoegd na 1 minuut:
videoplaat = videokaart
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
voor 600 euro een laptop, en goed in games? mijn beste idee is: blijf dromen, of speel games van voor 2000....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding