ik wil graag een nieuwe laptop kopen en mijn limiet is 600 euro en hij moet goed zijn in games ideeè?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

beter voor minder geld ga je niet tegenkomen: http://aldi.medion.com/md97888/nl/?refPage=medionbanner hier speel je de meeste games op hoge resolutie mee af. prima laptop!

Voor 600 euro kun je geen geschikte laptop kopen voor het spelen van spellen. Althans, niet als je er echt hoogwaardige spellen op wilt spelen met een mooie beeldkwaliteit. Daar moet je echt meer geld voor uittrekken. Je moet een goede grafische kaart hebben en een hoogwaardige processor. Ik zou dus nog even doorsparen of accepteren dat je spellen niet op de beste / mooiste kwaliteit kan spelen.

Een MacBook pro met videoplaat is hier erg geschikt voor. Ik zou ook idd even doorsparen. Zeker de moeite waard. Toegevoegd na 1 minuut: videoplaat = videokaart

voor 600 euro een laptop, en goed in games? mijn beste idee is: blijf dromen, of speel games van voor 2000....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100