waar kun je de Astro a40 headset in nederland kopen?

Als je hem niet in Nederland kan kopen, kan je dan wel naar bijv. de Mediamarkt gaan en vragen of hun hem kunnen bestellen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio

Antwoorden (1)

Niet in Nederland nieuw te koop. de enige(voor zover bekend) dealer in de benelux is gamegear.be. Daar is hij te koop voor ca. 180 euro.

Toegevoegd na 1 minuut:
En of de Mediamarkt hem zou kunnen bestellen, dat zou je ze moeten vragen, maar ik heb mijn twijfels. Misschien nog eerder bij een lokale electronicazaak bij jou in de buurt.