Ik heb een draaitafel van ion maar het lukt me niet om te mixen hoe moet dat?

Hij heet de ion discover pro en kan aangesloten aan virtual dj alles doet het maar ik weet niet hoe ik moet mixen kan iemand mij helpen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Er is maar 1 manier om te leren mixen en dat is oefenen,oefenen, oefenen en.... yep, nog eens oefenen.

Probeer alles rustig uit. Oefen veel en je zult vanzelf zien dat het telkens beter gaat.

Toegevoegd na 50 seconden:
Wellicht is het handig om op het virtual DJ forum een kijkje te nemen en misschien wat vragen te stellen. Daar kom je ook al een heel eind mee ;)

Succes!