Waarom speelt mijn Popcorn Hour A-300 geen AVI en Iso files af? Het beeld blijft zwart.

Ik heb reeds een aantal vakantiefilms ooit opgenomen via een Sony DV cam. Deze heb ik op de computer gemonteerd en als ISO weggeschreven. Wanneer ik deze op dvd brand, kan ik de bestanden afspelen. Echter nu ik ze op mijn Popcorn A-300 zet ( embedded Harddisk ) Speelt er geen 1 ISO of Avi bestand af. Deze bestanden worden wel gewoon op mijn pc met Windows media player afgespeeld. Ook heb ik de beeldverhouding 4/3 en PAL al geprobeerd in te stellen op de Popcorn a-300 Hour. Wie kan mij helpen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik ben er niet zeker van want je hebt het over iso, en als ik iso hoor denk ik aan een DVD (in Mpeg2)
Dat je avi files niet werken begrijp ik wel.
Je zegt dat je een DV cam hebt en die avi files zijn niet compatible met de popcornhour.

Als je een DVD maakt met een Authoring pakket (er dus Mpeg2 van maakt) dan kan hij ze wel spelen, en dat scheelt je ook veel ruimte.

Een uurtje DV video is al gouw 40Gb terwijl 2 uur dvd 4,7 Gb in beslag neemt.

Kortom, zet dus je bestanden om naar een ander formaat (divx/Xvid/Mpeg2/X264) en je kunt ze dan wel bekijken