Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik mijn koelkast ombouwen tot warmkast?

Het klinkt misschien dom, maar kan ik mijn koelkast ombouwen dat hij juist warm word in plaats van koud?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
927

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat kan. Heb het ooit bij iemand gezien die zelf bier brouwde. Je koelkast gewoon afzetten en er een gloeilamp in laten branden. Doordat de koelkast goed geïsoleerd is, behoud zij de warmte van de gloeilamp. De sterkte zal afhangen van de temperatuur die je nodig hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan. Voor het kweken van bepaalde kruidige medicinale planten kan je goed gebruik maken van een koelkast.

De hele elektrische installatie eruit halen, lamp erin, verwarming erin en zorgen voor wat ventilatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De koelkast niet meer aansluiten aan de pomp. Beste is de verdamper en pomp te laten demonteren bij een installateur, omdat de gassen beter niet in de lucht terecht komen. Een lamp erin hangen, hoe meer watt hoe warmer. Wij gebruikten deze manier om lasbegetten te bewaren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding