Weet iemand ee goede telefoon met qwerty toetsenbordwaar whatsapp op kan worden geïnstalleerd zonder touchscreen?

Geen blackberry en moet betaalbaar zijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

ik zou gewoon voor een nokia gaan.

ik heb ervaring met de nokia c3, misschien wat ouder apparaat, maar werkt goed, ziet er mooi uit en heeft whatsapp:
http://phonehousepapendrecht.wordpress.com/2011/07/14/whatsapp-op-de-nokia-c3/

een andere is de nokia asha 200, eigenlijk de opvolger van de c3, die is sneller, maar ik denk niet dat je dat echt zult merken.

http://www.gsminfo.nl/blog/nieuws/3755/nokia-asha-200-nu-te-koop-in-nederland
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb laatst voor de vrouw een sony ericsson X10 mini pro gekocht tweedehands. Heeft helaas wel een touchscreen maar dus ook een uitschuifbaar toetsenbord. Voor 60 euro had ik een android met toetsenbord en wifi bluetooth. En het toestellletje werkt perfect.
Maar zoals gezegd. Een vast toetsenbord maar ook een touchscreen.