Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is er mis met mijn webcam?

Als ik op MSN mijn profiel afbeelding wil wijzigen, kan ik wel gewoon een foto met mijn webcam maken. Maar als ik met iemand wil cammen, dan doet hij het niet. En als ik gewoon een foto wil maken met de webcam, ook niet.

Kan het zijn dat mijn webcam is geblokkeerd of zoiets? En zo ja, hoe verander ik dat? Van de tip van FN + F10 heb ik al wel eens gehoord. Dat activeert de webcam, maar daar heb ik niks aan.
En mijn webcam zit trouwens gewoon op mijn laptop, dus ik heb hem niet los.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
643

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Open MSN en ga naar Extra > Audio en video instellen. Op het eerste pagina die nu opent kun je het geluid instellen, op de volgende het beeld. Kijk in het venster of de juiste videobron is geselecteerd. Als dat gebeurd is, zou het normaal moeten werken...

Toegevoegd na 23 minuten:
Als dat geen oplossing biedt, zul je de webcamsoftware opnieuw moeten installeren (of de drivers bijwerken). Op de site van de fabrikant van de laptop vind je die software meestal bij "Ondersteuning" of "Drivers".
(Lees meer...)
Pieter2011
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding