Wie weet er een app of iets anders(apparaatje ofzo) waarmee ik bij kan houden hoeveel km ik loop?

Kilometerstand en hoe lang ik al loop. Heb een iPhone, mag ook iets anders zijn. Had eerst wel een app gevonden maar die was niet precies, nam de Kilometerstand nogal ruim. Hoop dat iemand iets weet :p

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je het veel gaat gebruiken, zou je ook kunnen kijken naar de Nike/TomTom GPS SportWatch. Deze houd zeer nauwkeurig de route bij welke je aflegt, welke hierna aan de computer gekoppeld kan worden en teruggespeeld worden, met piek en dalen, waar he het hardst ging enz. Er word van alles bij gehouden, ook het totaal hoeveel je in totaal hebt afgelegd (alle keren dat je op pad bent geweest). Zelf heb ik deze Nike/TomTom GPS SportWatch bij de vierdaagse gebruikt, de pauzes waren precies terug te vinden in de reports achteraf, zelfs drukke stempelposten waren te herkennen (snelheid omlaag/wachten). Zie voor meer info de website van TomTom.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100