kent iemand goede verzekering voor ipad 2?

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik heb mijn Ipad 2 vorige maand via internet gekocht.
Ik wil mijn ipad tegen defecten en schade verzekeren,
de meeste verzekeringen deken geen fabriek defecten.
maar als ik de garantie wil uitbreiden moet ik 80 euro betalen.
Dat vind ik afkopenrij omdat de ipad al zo veel heeft gekost.
Dus daarom wil ik all risk garantie met dekking op fabriek fouten.

Toegevoegd na 14 minuten:
met 'garantie' bedoel ik verzekering

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Fabrieksfouten zijn nooit verzekerd. Dit kun je dus alleen via Apple doen. Maar er bestaat ook een wet van het deugdelijk product. Zo mag je verwachten dat een laptop of iPad langer meegaat dan een jaar (zeker voor dit geld bedrag). En je kunt proberen d.m.v. deze wet toch herstel te halen.
Een verzekering zal wel schades dekken van buitenaf bijvoorbeeld voor vallen, diefstal en andere vormen van schades, dit kun je op veel plekken doen.