Hoe verander ik de taal van itunes?

Ik heb net iTunes gedownload op mijn laptop maar het is niet Nederlands of Engels, hoe moet ik de taal veranderen naar Nederlands? Op de site van apple staat wel hoe het moet, maar omdat ik de taal niet kan weet ik niet op wat ik moet klikken.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Open iTunes.
In het menu Bewerken selecteert u Voorkeuren.
Selecteer het tabblad Algemeen.
In het venstermenu Taal (onder in het venster) kiest u uw gewenste taal.

Klik op OK.
Stop iTunes en open het programma opnieuw zodat de nieuwe taalinstelling van kracht wordt.
Nadat u deze stappen hebt gevolgd, wordt iTunes weergegeven in de gewenste taal maar de iTunes Store wordt nog altijd weergegeven in de taal waarin deze is ingesteld. Als u deze taal ook wilt wijzigen, gaat u verder met de onderstaande stappen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mac OS X:

Kies Systeemvoorkeuren in het menu Apple ().
Kies Weergave > Taal en tekst (Mac OS X v10.5 of hoger) of Weergave > Landinstellingen (Mac OS X v10.4.9 of ouder).
Sleep uw gewenste taal naar de hoogste positie in de lijst.
Stop Systeemvoorkeuren.
Stop iTunes en open het programma opnieuw.

(Afbeelding 1)

Windows:

Open iTunes.
In het menu Bewerken selecteert u Voorkeuren.
Selecteer het tabblad Algemeen.
In het venstermenu Taal (onder in het venster) kiest u uw gewenste taal.
Klik op OK.
Stop iTunes en open het programma opnieuw zodat de nieuwe taalinstelling van kracht wordt.
Nadat u deze stappen hebt gevolgd, wordt iTunes weergegeven in de gewenste taal maar de iTunes Store wordt nog altijd weergegeven in de taal waarin deze is ingesteld. Als u deze taal ook wilt wijzigen, gaat u verder met de onderstaande stappen.

(Afbeelding 2)