Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verander ik de taal van itunes?

Ik heb net iTunes gedownload op mijn laptop maar het is niet Nederlands of Engels, hoe moet ik de taal veranderen naar Nederlands? Op de site van apple staat wel hoe het moet, maar omdat ik de taal niet kan weet ik niet op wat ik moet klikken.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Open iTunes.
In het menu Bewerken selecteert u Voorkeuren.
Selecteer het tabblad Algemeen.
In het venstermenu Taal (onder in het venster) kiest u uw gewenste taal.


Klik op OK.
Stop iTunes en open het programma opnieuw zodat de nieuwe taalinstelling van kracht wordt.
Nadat u deze stappen hebt gevolgd, wordt iTunes weergegeven in de gewenste taal maar de iTunes Store wordt nog altijd weergegeven in de taal waarin deze is ingesteld. Als u deze taal ook wilt wijzigen, gaat u verder met de onderstaande stappen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mac OS X:

Kies Systeemvoorkeuren in het menu Apple ().
Kies Weergave > Taal en tekst (Mac OS X v10.5 of hoger) of Weergave > Landinstellingen (Mac OS X v10.4.9 of ouder).
Sleep uw gewenste taal naar de hoogste positie in de lijst.
Stop Systeemvoorkeuren.
Stop iTunes en open het programma opnieuw.

(Afbeelding 1)

Windows:

Open iTunes.
In het menu Bewerken selecteert u Voorkeuren.
Selecteer het tabblad Algemeen.
In het venstermenu Taal (onder in het venster) kiest u uw gewenste taal.
Klik op OK.
Stop iTunes en open het programma opnieuw zodat de nieuwe taalinstelling van kracht wordt.
Nadat u deze stappen hebt gevolgd, wordt iTunes weergegeven in de gewenste taal maar de iTunes Store wordt nog altijd weergegeven in de taal waarin deze is ingesteld. Als u deze taal ook wilt wijzigen, gaat u verder met de onderstaande stappen.

(Afbeelding 2)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding