als ik mijn xbox aanzet zegt Tv geen signaal met hdmi kabel met scart kabel wel. heeft het wel altijd gedaan maar hadden hdmi kabel even uitgetrokken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.5K

Antwoorden (3)

Zit de stekker der wel goed in
HDMI kabel stuk
Xbox poort stuk
Wel het juiste ext. Kanaal op de tv?
Tv poort stuk??

Zoals je leest kan het aan veel liggen ik zou zeggen probeer stuk voor stuk uit!;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alles geprobeerd, alles werkt op andere tv.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de laptop werkt trouwens wel met dezelfde hdmi kabel op de betreffende tv
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Andere poort geprobeerd? Op de tv
Is het een hd ready tv? Dat je Xbox op full HD hebt staan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee is full hd tv, en ja alle 3 de poorten geprobeerd, er gebeurt helemaal niets als ik de xbox aansluit, beeld blijft gewoon zwart.
Volgens mij zit er een kopje op de stekker zelf die je om moet zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dat is bij een HD kabel dit is een gewone hdmi kabel, we hebben al een paar keer de kabel uitgetrokken en de xbox heeft het altijd gewoon gedaan daarna, nu blijft het beeld zwart als we de xbox aanzetten, met de scart kabel doet ie het gewoon???
Waarschijnlijk is je hdmi kabel kapot. Heb je hem strak naar benedenhangen dan gaat je steker van je kabel kapot. Anders moet je even teste met een ander apperaat zoals laptop/pc ofzo iets, laat even weeten welke hdmi kabel je hebt

Toegevoegd na 2 minuten:
Het kan ook zijn dat je poort op je xbox (die niet al te stevig zijn) gewoon kapot is. Maar kijk ook even naar je settings van je xbox en eventueel van je tv
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
xbox doet het op andere tv gewoon, alle settings weer op fabrieksinstellingen gezet, ook niks.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb ook al 2 hdmi kabels geprobeerd, ook weer niks.. laptop doet het gewoon met deze kabels en op betreffende tv
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer de stekers omtewisselen (die
normaal in tv zit in xbox en anderzom )en dn eff die kabel bewegen tot je beeld hebt