Komt er ooit nog een flash player op de ipad?

Is er of komt er een flash speler op de iPad?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee ik verwacht niet maar er is een iPad app: iswifter endaar

Toegevoegd na 55 seconden:
Kan je wel mee flash dingen doen

Toegevoegd na 21 uur:
Als je ipad jailbreakt dan kan je frash installeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat weet ik maar het is maat zo

Andere antwoorden (3)

Nee, Apple vindt flash te gelimiteerd. Er zal tzt wel een eigen stuk software komen wat waarschijnlijk flash wel aan zal kunnen, maar wanneer is de grote vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
apple heeft zo zijn eigen ideeen over flash en adobe, dus reken daar maar niet op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat gaat hem niet worden
Adobe heeft zelfs de mobiel flash tak zelfs opgeheven daar las ik wat over weet niet meer waar...
dus nee het komt er niet voor uit