als ik mijn ps3 opstart en ik online ben gaat de game uit en ga ik automatisch naar het menu van ps3 help?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iets mis met het spel?
is dat alleen bij 1 van de games of bij allemaal?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij 1 van de spellen heel raar als ik op offline mode speel gaat snel zonder problemen en als ik ga inloggen gaat het opeens uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer pas na dat het spel is opgestart aan te melden of doe je dat ook?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja haha heb ik al geprobeerd maar het ging weer automatisch uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toevallig een omgebouwde ps3?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tropikz_juice

Antwoorden (1)

Ik moest bij PlayStation network me opnieuw aanmelden, ( gister en vandaag)dus in het algemene menu naar PlayStation network en daar staat aanmelden.als het goed is doet hij het nu wel zie ook info over het onderhoud