ik zoek een goede versterker waar ik weet niet welke iemand een ide?

ik wil geen blu ray dat heb ik al ik wil 5.1 en onder de 400 euro iemand een ide? o en het moet wel een beetje goede kwaliteit hebben ik heb nu 2 grote boxen van 165 watt per stuk en een oude versterker

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is de 400 euro alleen voor de versterker of ook voor de luidsprekers.
Je hebt in principe 2 front(voor) speakers, 2 rear(achter) speakers en 1 center(midden) speaker nodig als je echt van 5.1 gebruik wil maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dan vergeet je nog de subwoofer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt maar is ook een beetje afhankelijk wat voor een luidsprekers je gebruikt.

Het beste antwoord

Wat dacht je van deze Onkyo? Past in je budget, en heeft 4 HDMI aansluitingen zodat je je Blu ray speler en eventueel wat andere dingen (Playstation xbox) kunt aansluiten

http://www.kieskeurig.nl/receiver/onkyo/tx-nr509/956063/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt hiervoor het lijkt me een goede versterker