Bestaat er een kabeltje die in de videopinput gaat en aan het uiteinde een usb kabeltje heeft?

Bij deze scart-adapter zit een video input(zie site).

http://www.allekabels.nl/Composiet-kabel/5787/325/SCART-ADAPTER.html

Bestaat er een kabeltje die in de videopinput gaat en aan het uiteinde een usb kabeltje heeft? (zoniet?, dan misschien een andere suggestie?)

Zodat de usb in de laptop kan(zie foto). En dat ik tussen deze twee kan communiceren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
(De 2e foto wil er niet op?)vreemd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
(Wil ik de foto wisselen..pakt hij hem niet?pff)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe wil je communiceren? Wil je video van je laptop op je TV laten zien? Dan zul je je VGA/S-Video/HDMI uitgang van je laptop moeten gebruiken (of een USB-video kaart oid, anders kun je de USB zo niet voor video gebruiken).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, ik wil namelijk mijn films die op mijn laptop staan op mijn tv bekijken. En ik wil graag weten wat ik daar voor nodig heb.
Als je het weet, heb je dan een site waar ik het dan kan kopen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blijft enkel nog de vraag: wat voor TV heb je? Met een ouder model zul je inderdaad een S-Video/Composiet uitgang op je laptop moeten hebben en anders gewoon met een monitor VGA/HDMI uitgang. Kabeltje, klaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een salora (dikke tv)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.4u-tech.nl/index.php?action=article&aid=62033 Zou dit hem kunnen zijn?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ziet er goed uit, maar wel erg kort!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, ik heb er 1 van 2 meter gevonden.
Dus dit moet het goede resultaat geven?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O heb nu alleen de verkeerde, het moet een mannelijke zijn (vga). Dus nog even omwisselen. Hopen dat het dan lukt.

Het beste antwoord

Nee een kabeltje met aan een zijde USB en aan de andere kant S-video bestaat niet. om de doodeenvoudige reden dat dit niet werk. je zal van andere in en uitgangen gebruik moeten maken.

Toegevoegd na 9 minuten:
heb je geen VGA stekker aan je laptop

Toegevoegd na 13 minuten:
je kan wel van scart naar VGA
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zit een HDMI op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je HDMI op de laptop en ook op de TV heb is het natuurlijk het aller mooiste. met een HDMI kabel. maar als er geen HDMI aansluiting op je TV zit, zal je voor een VGA stekker moeten kiezen (als dit op je TV zit) alleen geeft die geen geluid door. er bestaan wel kastje van HDMI naar scart maar die zijn erg duur (€80,-) hier onder een VGA met geluid. http://www.kabelsenmeer.nl/Producten/2403/24/2/Ultra-High-performance-VGA--Audio-male-male.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zit inderdaad hdmi op mijn laptop, maar op mijn tv van 5 en half jaar oud is er geen te vinden. Ik dacht aan http://www.allekabels.nl/Composiet-kabel/5787/325/SCART-ADAPTER.html Dat daar ook een andere van is, met een hdmi vorm erin?
Dat je die even erin klikt net zo als een scart, en dan het kabeltje er in in de scart. Of weetje misschien iets in deze richting?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die VGA kan wel in mijn laptop, maar na mijn weten is er geen aansluiting in de tv voor de VGA?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jij wil dus een verloop stukje van HDMI naar scart. of van VGA naar scart. dat deze niet bestaat komt doordat het niet zal werken, het zijn twee totaal verschillende soorten signalen.
er bestaan wel kastjes van HDMI naar scart, maar deze kosten € 80,- (persoonlijk vind ik dit nogal duur) http://www.allekabels.nl/display.php?cat=1792&group=691&gclid=CMfAl6eJsq4CFQaIDgod1G3DRg ik zou dan eerder door sparen voor een andere TV met HMDI ingang.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LET OP!!! van HDMI naar scart is heel iets anders dan van scart naar HDMI, het is dus niet vanzelf sprekend dat het twee kanten op werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat er op je 5,5 jaar oude tv geen HDMI zit is apart, zit er ook geen DVI op (DVI signaal is gelijk aan HDMI maar dan zonder audio), of was het geen platte TV? HDMI bestaat al weer bijna 10 jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@MrTomaat:Nou de platte tv's waren 5,6 jaar geleden nou niet zo betaalbaar zoals nu. Het is nog een dikke salora.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Monaliza: http://www.4u-tech.nl/index.php?action=article&aid=62033 Zou dit dan niet werken? Of zou ik dan niet het volledige systeem krijgen wat ik wil ?(beeld en geluid)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk nou zeg!!!!!!!
en kost maar € 1,63 zit hier met grote verbazing te kijken. je zal nog wel een extra kabeltje voor het geluid moeten aanleggen, VGA geeft geen geluid door.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou hem gewoon bestellen voor € 1,63
ben wel heel nieuwsgierig of het echt werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik heb hem voor 2 euro nog wat besteld met een 2 meter lang snoer. Dus het word uittesten:)