Kan Windows 7 niet vanaf DVD+R installeren, hij start wel op, en dan komt de achtergrond met het vogeltje, en het blauw enzo. Wat nu?

Ik heb al 2 andere DVD's gebrand via ImgBurn, vreemd is wel, dat toen Imgburn zij dat hij klaar was, dat hij zij dat hij problemen had met de Disk Tray dicht te doen, dit kan niet omdat het een iMac is. Toen deed ik d DVD er weer in, en hij ging gewoon valideren. Ik snap het niet, alle 3 de DVD's komen tot het "Windows start op" en dan de blauwe achtergrond zonder vensters, of zo iets.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vogeltje?

Antwoorden (2)

Kan jij je computer opstarten vanaf een usb?
Zo ja, dan kan je mischien hiermee uit de voeten.

http://www.pcwebplus.nl/tsoft/w7usbinstall.htm

Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb de indruk dat u een image van uw C-schijf gemaakt heeft maar dat dit GEEN bootable disk is. Bij het maken van uw schijf moet u ook aangeven dat u ook een system back-up wilt maken. Dit kan u appart aangeven.