Wat voor wasmachine hoef je alleen maar aan te geven bonte, witte of wollen was en dat je dan alleen nog op start hoeft te drukken?

Zonder de toeren op te hoeven te geven, en allerlei andere dingen in moeten stellen.

Toegevoegd na 15 minuten:
En waar kan ik over die waschmaschine meer info over vinden en waar kan ik het bestellen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb een Miele en daar bestaat die mogelijkheid. Wel kan je dan kiezen uit koude wolwas of 30 of meer graden. Uiteindelijk moet je toch kiezen tussen wit, bont, spijkerbroeken, sport. Het toerental van de centrifuge kan ik op mijn machine gewoon op 1600 laten staan of op een ander toerental.
Andere merken hebben tegenwoordig ook een simpele keuze. Ik weet niet waarom je een keuze-vrije machine zoekt. Voor een bejaarde moeder? Als het zo'n soort reden is, zou je ook op de plekken voor de vaste keuzes kleine ronde stickertjes kunnen plakken. Dat heb ik voor mijn bejaarde buurvrouw ooit ook gedaan en dat werkte best. Alles tevoren instellen naar keuze en dan de drie keuzes, bont, wol en wit aantippen.

Toegevoegd na 3 uur:
Kijk eens op www.vergelijk.nl . Daar kun je ook doorklikken naar diverse aanbieders. De prijzen van de diverse machines kunnen fors verschillen, best interessant. Als je lid bent van de Consumentenbond, dan hebben die ook een vergelijkingssite.
Klik eens op Google en tik in: wasmachines + vergelijking+leverancier.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb een Bosch. Ik weet even niet meer of het 7 of 8 kilo is, maar hij draait maximaal 1400 toeren. Echt een ideaal ding. Verschillende opties, witte was, bonte was, wol was, handwas, snel was, zijde... etc. Echt een perfect ding. En wat ik helemaal handig vind is de sneltoets die erop zit.. dan doet ie er in plaats van 2,5 uur maar 1 uur over.