Waar kan ik deze/soortgelijke geheugenkaart halen?

Ik ben op zoek naar een geheugenkaart voor mijn camera. Het is een oude camera dus met een oude geheugenstick. Waar ik ook zoek, ik kan ze neit meer vinden.

Wie heeft er een idee waar ik een geheugenkaart zoals deze: http://www.mrgadget.com.au/catalog/images/sandisk_memory_stick_pro_2GB.gif kan halen? Andere geheugenformaten zijn ook goed, zolang ie maar die vorm heeft.

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 15 minuten:
Wel NEDERLANDSE winkels/websites. Ik ga niet importeren.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

Op ruim 145 websites is precies dezelfde afbeelding te vinden. Ik ga er dan altijd vanuit,dat het daar ook nog te koop is. Ik heb om te beginnen een tip voor U - en misschien óók voor andere GV 'rs hier- In Chrome + Firefox kun je de Tinye-plaatjes-zoeker IN de browser toevoegen,als je dan op een platje/afbeelding clickt met de rechtermuisknop..wordt er een nieuw tabblad geladen en krijg je de gevonden resultaten te zien .

Maar kijk hier eens !

http://www.amazon.com/s?ie=UTF8&rh=n%3A516866%2Cp_form_factor%3AMemory%20Stick%20PRO&page=1

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit is een memory stick, originele leverancier was Sony, Sandisk maakte een goedkopere versie. Voor zover ik kan vinden, zijn ze op de Nederlandse markt niet meer te krijgen. Misschien kun je ze nog tweedehands krijgen via marktplaats.nl? Van iemand met een kapotte camera misschien? (Ik heb er thuis nog wel ergens een liggen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is dat een aanbieding? Zo ja: privé bericht aub.