Wanneer worden de google earth/maps bij gewerkt en wanneer is dit voo het laats gedaan?

Ik woon in haarlem en en mijn buurt is er veel opgeknapt. Toen ik net op google earth keer en op google maps zijn dit foto van ongeveer (half) jaar geleden. Dus wanneer werken ze google earth of google maps bij? En wanneer is dit voor de laatse keer gebeurt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Om de 4 jaar en voor het laatst in 2009.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet met google earth nee.

Andere antwoorden (2)

Een nieuwe, verbeterde versie van Google Earth, 6.2, is ongeveer een week geleden verschenen:
http://www.google.com/earth/download/ge/agree.html
Geen idee of Haarlem is bijgewerkt; daarvoor moet je zelf even kijken.
Pieter2011
12 jaar geleden
Het bijwerken van de foto's gebeurt tussen 2 en 5 jaar. Dit hangt af waar je woont en of er veel interesses zijn, die gebieden te actualiseren. Die interesses kunnen makers van navigatiesoftware zijn, die graag actuele straten kaarten nodig hebben, steden en militaire belangen.

Als die net is gebeurd, zul je dus een tijdje moeten wachten, voordat er actuele foto's van je stad worden gemaakt. Soms gebruiken andere aanbieders eigen materiaal en maken zelf foto's. Deze kunnen dan actueler zijn dan die van google. Bv. Bing maps kun je in sommige steden in 3D om je huis vliegen. Bij sommige lokale luchtfotoaanbieders kan men actuele luchtfoto's zien/bestellen.

In vogelvlucht over Haarlem:
http://www.bing.com/maps/default.aspx?q=haarlem&mkt=de&FORM=BYLH
(hmm, bing.nl heeft de kaartmogelijkheid niet, maar bing.de wel... )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt en kan ik ergens zien wanneer mijn buurt voor het laatst is bijgewerkt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms staat het op de foto's, maar meestal kan je dat enkel herkennen aan de foto's zelf (wanneer wat gebouwd werd, je eigen (oude?) auto ziet, etc). Waarschijnlijk kan je dat ook bij BING/Google etc navragen.