Hoe kan ik verwijderde data van een Micro sd terug halen ?

via mijn mobiel data verwijderd wat op een micro sd kaartje staat... is er software om dat terug te halen ? bedrijf...?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Helaas zal dit niet gaan.

Toegevoegd na 2 minuten:
Recuva is volgensm ij bedoelt voor het herstellen van beschadigde data als het op Micro SD aankomt.
maar niet geschoten is altijd mis, je kan het even proberen.

Veel succes ermee ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas nooit gelukt..

Andere antwoorden (2)

je kan recuva proberen ?
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas niet gelukt... ( bedankt voor je tip :),)
capthavoc
12 jaar geleden
dan vrees ik dat het zelf een bedrijf niet meer zal lukken aangezien een sdkaartje een chipje is en geen magnetisch medium
als je er daarna nog andere dingen
op hebt gezet is er waarschijnlijk gewoon over heen geschreven helaas en en oude partitie terughalen zal waarschijnlijk ook niet gana op een sdkaartje
met een hd zou je in principe dan nog wel wat terug vinden maar met een sd kaartje niet
het ligt eraan welk merk je hebt op de officiële Sony site kan je nog een programmaatje downloaden voor jou computer