Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik mijn HD ontvanger van Ziggo inruilen?

Ik ben sinds gister Ziggo gaan gebruiken. Internet en telefonie doen het perfect. Ik heb alleen spijt dat ik de HD ontvanger heb gekocht, ik kan er namelijk niks mee opnemen en dat zou ik graag willen doen. Ik wil ook graag de programma's op pauze zetten als ik even iets moet
doen. Ik ben hier ook niet over geïnformeerd door Ziggo.

Kan ik mijn HD ontvanger ruilen voor een interactieve HD ontvanger van Ziggo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

zie link betreffende ontvangers van Ziggo:
https://www.ziggo.nl/#producten/televisie/digitale-ontvanger/gecertificeerd/

Dit zou betekenen de Cisco 8485DVB HD DVR, helaas is deze al sinds november niet leverbaar door ziggo en kost circa 399 euro.

Of ziggo deze wil ruilen weet ik niet maar via marktplaats worden ze te koop aangeboden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Upgraden kan en mag altijd. Even een belletje en klaar is kees.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Minder? Nou dat lijkt me -erg- onwaarschijnlijk. De meeste upgrades kosten je meer. Als je meer mogelijkheden wilt, meer zenders, meer functionaliteit, wel inplaats van niet kunnen opnemen, berekenen de meeste bedrijven en leveranciers meer geld.
Ziggo lijkt mij, gebaseerd op mijn ervaringen met UPC, precies zo een bedrijf: meer functionaliteit, meer geld. Mochten ze de vermeerderde functionaliteit in mindering van je rekening brengen, dan hebben ze er vandaag nog een klant bij!
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing