ik wil een usb stick met mp3 aansluiten op mijn oude radioversterker aansluiten kan dat met een cable of apparaatje?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
5.5K

Antwoorden (2)

Ja dat kan met dit kabeltje:

http://www.allekabels.nl/Jack-Kabels/4/1506/Tulp---Jack-Kabel.html

3.5 in mp3 en de tulpen achter in de versterker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zult waarschijnlijk wel een kabeltje kunnen kopen waarmee e.e.a. aan elkaar past, maar als jouw versterker geen MP3 kan lezen, zal hij de muziek nooit weergeven. Kortom, jouw versterker moet wel MP3 compatibel zijn.
jc54