Ik zoek een digitale compact camera van ongeveer 100 euro. Wil er ook mee kunnen filmen, vooral binnen. Welke moet ik kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk dat je voor dat geld niet heel veel keuze hebt wb kwaliteit en loojs, dus je kunt beter naar de winkel gaan en daar kiezen uit de 3 modelletjes die aan jouw eisen voldoen. Kun je live kijken welke het beste is. Tis niet zo dat je uit 100den moet kiezen...

Antwoorden (1)

de JVC Picsio kost € 89,- je kan er filmpjes mee maken in HD kwaliteit. direct op je TV afdraaien. of op internet zetten.
is er in diversen kleuren. en maakt erg mooie foto's.