Als ik een internet abo heb en ik zit thuis op WIFI gaat dat dan ook van me aantal mb af?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Nee. Dat gaat niet van je mb's af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt dan internet via je Wifi!
Dus "nee" het gaat niet van je mb's af!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij bij je telefoon abonnement internet hebt, en je zit in en 'wifi zone' of thuis op wifi. surf je over het internet op de kosten van die genen die het wifi onderhoud. je krijgt echter alleen minder MB's wanneer je in de auto op buierader kijkt bijvoorbeeld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er gaan inderdaad geen MB's van je abbonement af als je op het wifi netwerk van iemand of je zelluf surft. Je kan trouwens als je een iPhone heb in de app store > zoeken > MB meter heel veel app's vinden waarmee jij je Mb verbruik kan meten en hoeveel je per maand/week/dag verbruikt. Je kan ook met sommige je bel en sms checken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja en nee als je naar je wifi instellingen gaat eng hij is verbonden gaat hij op je wifi maar als je wifi niet verbonden is gaat je gsm op je abbonement (is ook bij mij en soms vergeet ik het)