Wat is de gemiddelde vliegtijd van een bestuurbare electrische helicopter?

Zit zelf te denken om een bestuurbare Heli (Align T-Rex 450 Sport) aan te schaffen en wil graag weten hoe lang zo'n ding het volhoud in de lucht. Ervan uitgaand dat het zonnig weer is met weinig tot geen wind. In combinatie met een (standaard) 11.1V 3S Li-Po 2000~2200mAh batterij.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Erg veel is afhankelijk van je vliegtechniek, je toerental & je bewegingen. Een aardige richtlijn voor deze setup is 5 tot 7 minuten per 2200mAh Lipo.
Een mooie machine heb je daar, is dit je eerste?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook gewicht van machine is van belang...bij een heli veel meer dan bij een rc vliegtuig.