Zolang ze 's nachts uit staan is er niets aan de hand. Moeten ze aan blijven zorg er dan voor dat er geen draadloos internet- of printerverbinding is.

Al rollen de wetenschappers nog over elkaar heen of deze straling wel of geen kwaad kan, persoonlijk heb ik wel last van deze straling en heb ik de conclusie getrokken dat de straling dus van invloed is op het lichaam en/of geest.

En of dit nu kwaad kan of niet, het lijkt me gezonder om al het draadloos tijdens de slaap uit te zetten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Hoe lang is tijdelijk?
Het kan geen kwaad. Straling is niet gezond als je slaapt, en printers zijn nog erger. Computers maken niks uit qua gezondheid. Ik zou ze niet aan laten als je slaapt, aangezien dat hoge piepjes geeft die tot gehoorschade kunnen lijden en ervoor zorgen dat je misschien niet goed slaapt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet alle straling is ongezond, computers geven geen aantoonbare schadelijke straling af, hoewel sommige fanatici willen doen geloven dat alle "elektro-smog" heel gevaarlijk is.
De piepjes begrijp ik niet zo, ook het "erger" zijn van printers vindt ik vaag.
Het enige dat ik me bij het laatste kan voorstellen is de ozon die een laserprinter afgeeft, maar dat doet hij niet als hij uitstaat.
Zolang ze je niet uit je slaap houden doordat ze herrie maken of doordat jij er op zit te gamen, kan dat geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet heel gezond om in de lucht te slapen die de computers uitblazen als ventilatie. Die lucht is niet meer schoon. Ik zou de pcs uitzetten als ik jou was en de kamer ventileren voor die tijd....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar wordt de lucht zo vreselijk vies van?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
100 % onzin
Cryofiel
12 jaar geleden
Ventileren moet sowieso altijd. Jij bedoelt waarschijnlijk dat je de kamer moet luchten.
Niet als ze niet 24/7 per dag aan staan. Anders wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zal géén probleem zijn zolang je de stroomtoevoer naar de computers volledig hebt afgesloten! Anders.....