hoe werkt cydia en hoe krijg ik daardoor 99000000 treats en coins op tap pet hotel? (zie uitleg)

ik heb 30 minuten geleden jailbreak op m'n ipad gezet. er staat nu cydia op en ik heb user ingetikt. hoe kan ik nu gratis apps op m'n ipad zetten en hoe krijg ik daardoor heel veel treats en coins op tap pet hotel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Via Installous kan je dat doen, wsl moet je daarvoor een andere repo installeren, dat moet e dan maar effe googlen,, en voor gratis coins enzo, moet je de repo; sinfuliphonrepo.com toevoegen , en dan iapcracker toevoegen.