Kan ik dit apparaat ook in Nederland gebruiken?

Ik heb onlangs een product besteld uit China, maar er zat een verkeerde power kabel aan (een andere plug). Deze past natuurlijk niet in het stopcontact, ik kan er wel een Europese plug in stoppen maar op het apparaat staat niet hoeveel volt het is. Kan iemand aan de hand van de plug zien uit welk land hij komt en hoeveel volt er normaal door gaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De tekening lijkt op de Australische stekker, in dat geval zou het apparaat voor 240V geschikt zijn.
Bij ons in West Europa hebben we 230V, dat zou dus goed kunnen werken.
Kun je ook een plaatje of link naar het product uit China geven, dan kan ik er wellicht iets nauwkeuriger over oordelen.
De stekker staat afgebeeld als type A in onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bel met Handyman www.handyman.com

Die weten dit soort dingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Nooit geweten - goeie tip! Bedankt :)