Hoe kun je het toetsenbord geluid van een Android htc desire uitzetten zonder de beltoon uit te zetten

Ik kan alleen het toetsenbord geluid uitzetten als ik de algemene volume knop zacht draai, maar dan hoor ik mijn oproepen niet meer. Wat kan ik daar aan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ga naar instellingen vervolgens naar telefoon instellingen en daarna toetsenbord en zet geluid uit. Of je moet in het menu waar je geluid van je beltoon kan aanpassen!