Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik bij de onderste knoppen bij de installatie van windows 8?

Ik heb een Asus r2h windows xp tablet edition en ik kom net niet bij volgende enzo die helemaal onder aan staan, ik heb veel dingen geprobeerd, zoals: slepen, mijn balken kleiner maken, en groter maken, resolutie hoger ( accepteerd hij niet) wie zou me kunnen helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
721
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tab en enter al geprobeerd? Dus als het ware volledig met toetsen... laat maar, tis zeker een toetsloze tablet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hebbie een USB-tobo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Druk enter? Koop een iPad?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Werkt dat tab en enter?? Ja, ik heb een draadloze, maar ik probeer het morgen wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer maar eens op de computer waar je nu op zit, kan je een eind mee komen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou proberen om die laptop op een monitor of tv met een VGA kabel aan te sluiten.De kans is groot dat deze wel die lage resolutie ondersteunt.Waardoor je wel bij de onderste knoppen kunt komen en verder kan gaan met de installatie.En zodra de de laptop opnieuw opstart de monitor eventueel verwijderen zodat windows zich op voor scherm gaat installeren.En anders na de opstart via de opties van het beeldscherm de resolutie veranderen zodat deze wel op het lcd scherm past.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goed

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding