Kan je op een CD met een permanente marker schrijver?

Ik heb een CD gebrand, maar kan ik ook met een permanente marker op de CD zelf schrijven, ik heb namelijk niet zo'n speciale stift.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
4K

Antwoorden (2)

Sommige cd-roms hebben een speciale coating op de label gedeelte van de cd. Deze voelen dan licht grof aan en hebben meestal een witte kleur.

Hierop kan je met een permanente marker wel markeringen maken.

Heeft de cd-rom deze coating niet dan is er een risico dat je data beschadigd op de cd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik altijd een watervaste stift, geen problemen ondervonden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Al lang?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5jaar of meer