Wat is een goede headset om te kopen?

Ik heb een headset voor de ps3 nodig. Dat ik erin kan praten is niet zo nodig maar het is wel handig! Ik moet de headset dus kunnen berbinden met de ps3 of de tv eigenlijk het lieftst ook de tv. Ik wil een eadset onder de 100 euro maar wel goede kwaliteit weet iemand wat?? Het moet wii bloutouth of hoe je dat ook schrijf.... En het moet boven de 5 uur meegaan. En ik weet dat deze vraag al vaak is gestelt maar iedereen wou goedkope en deze mag wel iets meer zijn dan 10 of 20 euro ( zoals in de andere vragen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

De Logitech H800 is een dergelijke headset, draadloos, bluetooth, heel veel functies, je kunt er dus ook mee praten. Te verbinden met PC, PS3, van alles waar bluetooth in zit. Logitech is goed kwaliteit. Bij Norrod voor €74,95
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geef niet onnodig veel uit, deze werkt echt prima (zie bron link)
6 uur talk, 60 uur standby
14 dollar met gratis bezorging
ik heb eerder besteld bij deze site, komt altijd netjes aan