Telefooncovers.nl betrouwbaar?

Zocht een hoesje voor mijn iPhone4 en kwam op deze site. Meer als 1000 hoesjes voor de iphone. Maar is deze betrouwbaar? Iemand ervaringmet deze site?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ik zou het niet weten...

Wel heb ik zeer goede ervaringen met deze site: http://www.devilpower.nl/
Ze mailen goed over de bestelling, afhandeling etc. en bezorgen ook heel snel (bij mij tenminste).

Ook zijn de prijzen laag! Kijk maar even.

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou vooral kijken naar een betrouwbare site zoals bol.com e.d. Daar betaal je misschien wel iets meer maar dan heb je wel service, kwaliteit en geen gezeur ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit us ook een betrouwbare: www.relefoonbumper.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt me van een particulier.
Ik zie ook geen KvK-nummer staan.
Officieel is dat (geloof ik) illegaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afgelopen week mijn bestelling binnengekregen van deze site!
Telefonisch en mailcontact gehad met de sitebeheerder en is naar mijn zin wel betrouwbaar. Hij bestelt via het buitenland en doet dit volgens mij om wat bij te verdienen.
Mijn bestelling duurde iets langer als 2 weken voordat hij binnenkwam, maar wel goede kwaliteit zoals het hoort!