Hoe kan ik kaartupdates op mijn Tomtom GO zetten en mijn favorieten bewaren ?

Ik krijg ieder kwartaal nieuwe kaarten maar als ik die op mijn TomTom zet ben ik iedere keer mijn favorieten kwijt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Als je de laatste Navcore (software) geïnstalleerd hebt op je TomTom, zou het tegenwoordig goed moeten gaan met het overzetten van de favorieten.

Maar anders zou je het kunnen proberen door het bestandje "mapsettings.cfg" uit de map van de kaart te backuppen, en deze na afloop van de update weer terug te zetten (dit werkt niet altijd en is niet een officiële oplossing, volgens mij).

Ook kan je de favorieten voortaan als Nuttige plaatsen toevoegen, dan blijven ze wel bestaan (zie TomTom site).