Ligt er een beetje aan of je het op ALLE sites krijkt of op 1 bepaalde site. In het geval van 1 site ligt het aan de server, anders ligt het aan netwerk apparatuur tussen jou en de site. Denk aan je router even resetten, of als je gebruik maakt van een proxy server deze te resetten.
Je browser cache leeg gooien kan helpen als het maar op 1 site gebeurt.
Zie link voor meer info over 502 errors