heb een TomTom One XL die een geluid geeft bij snelheidsovertreding. Hoe verander ik dat geluid

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door niet harder te rijden dan toegestaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ha, ha, die had ik zelf al bedacht.

Het beste antwoord

open het menu ga naar veiligheidsvoorkeuren bij de instellingen waar je deze kiest krijg je een groot menu met geluiden en waarschuwingen daar kun je er een van kiezen of de waarschueingen uitschakelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

geen overtredingen meer maken?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in het menu kan je de snelheid aanpassen wanneer je waarschuwingen wil ontvangen, dus wnneer je te hard rijd in binnen bebouwede kom en er buiten. daar zit ook het menu geluiden.
wij hebben een ezel die balkt als we te hard rijden, die even subtiel aangeeft dat we dom bezig zijn:)
bij de enne tom tom zit het in het menu geluiden en stemmen, bij de ander dus waar je de snelheid invoerd.
suc6
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kunt je tomtom via internet upgraden en instellingen veranderen. ik heb het 1x gedaan, maar dat is al even geleden. je kunt van allerlei geluiden uitkiezen en logo`s, ook kun je hem opnieuw upgraden zodat bijvoorbeeld een nieuwbouwwijk die net af is, ook in het systeem zit. er zijn heel veel mogelijkheden maar dan moet je even in het boekje kijken en je usb kabel er bij pakken. het is trouwens niet moeilijk ofzo, het wijst zichzelf.