Als ik een bluetooth usb stick heb kan ik het dan gebruiken met KIES? (het programma van samsung)

Ik heb een samsung galaxy s2 en ik wil hem met bluetooth verbinden met mijn laptop.
maar mijn laptop heeft geen bluetooth.
dus daarom ga ik mischien een bluetooth usb stick kopen.
maar kan ik het dan gebruiken in KIES? (het programma van samsung)

En waar kan je een bluetooth kopen? en hoe duur?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Bluetooth stick is in elke computerzaak te koop.
Bij de stick zit software die maakt dat de laptop de Bluetooth poort kan gebruiken.
Als de stick geïnstalleerd is dan kun je die gewoon gebruiken met programma's die Bluetooth ondersteunen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Een Bluetooth stick is al voor minder dan € 10 te koop, op internet of in de winkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor je antwoord.
maar moet de usb stick er altijd inzitten als je het bluetooth gebruikt? ik ga er over nadenken om te kopen